درباره ی وبلاگ

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

به وبلاگ danesh20 خوش آمدید 

منتظر نظرات قشنگتون هستم. تو نظر سنجی هم شرکت کنید تازه راش انداختم.

 

با تبادل لینک هم 100% موافقم.دوستان ممکنه که لینکتون به دلیل غیر فعال شدن حذف شه در چنین شرایطی خبرم کنید درستش کنم................

 

اگه از این وب خوشتون اومد میتونیم با هم تبادل لینک کنیم و یا وبتون رو به دوستانتون معرفی کنید

جدول موضوعات هم مطالب خوبی داره""

یادتون نره که تو نظر سنجی هم شرکت کنید.

بازم سر بزنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت13:38---29 آبان 1393
چطوری مهسا
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی مهسا ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
مهسا منتظرتما


Isan
ساعت22:33---23 شهريور 1393
عااااااااااااااااااااااااالیه
پاسخ مهسا:مر30


ثروت ماندگار
ساعت21:51---8 شهريور 1393
سلام لینکتون کردم به وبلاگ من هم سر بزنید
پاسخ مهسا:ممنون حتما میام


ثرت ماندگار
ساعت15:30---27 مرداد 1393
سلام دوست عزیز وبلاگت خیلی خوبه
به وبلاگ من هم سر بزن
باتبادل لینک هم موافقم
مفق باشید
پاسخ مهسا:من با تبادل لینک موافقم


کامیار
ساعت14:57---19 تير 1393
سلام
وبت عالیه
منم یه وب زدم اگه خواستی میتونیم باهم تبادل لینک کنیم
پاسخ مهسا:ممنون باشه من لنک میکنمت.


نگین
ساعت9:47---6 تير 1393
سلام مهسا منو یادت میاد؟ من نگینم همونی که تو لینکات چند دقیقه دواز دنیاست.خیلی وقت بود نیومده بودم سلامممممممممممم
پاسخ مهسا: بله چرا یادممممم نیاد خودم لینکت کردما.وبتممم عالیه بازممم سلام.


طنزستان
ساعت10:22---26 ارديبهشت 1393

نمیدانی که انسان بودن و ماندن



در این دنیا چه دشوار است



چه زجری میکشد آن کس که



انسان است و از احساس سرشار است





"دکتر علی شریعتی"
پاسخ: ممنونم    



مطالب طنز و سرگرمی
ساعت19:13---3 آبان 1392
سلام خوشحال میشیم از سایت ما هم دیدن کنید...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 13 شهريور 1398برچسب:danesh20, دانستنی ها,مطالب علمی, دانستنی ها برای نوجوانان و جوانان, | 14:51 | نويسنده : مهسا |